سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نامه ی یک دختر افغانی... - گفتی سلام گفتم سلام

نامه ی یک دختر افغانی...

سه شنبه 85 دی 12 ساعت 9:46 عصر

امروز نامه ای که یه دختر افغانی نوشته رو خوندم حسابی حالم گرفته شد... اونقد که از ناراحتی دارم می میرم... واقعا نمیدونم چی باید بگم و بنویسم... متاسفم متاسفم خیلی متاسفم... خدایا میگن که چوبت بی صداست... من منتظرم چوب زدنت رو ببینم...

نرگس رحیمی از اصفهان

بنام خدا:

من دختر چهارده ساله افغانی هستم که در ده سال می شود در اصفهان ایران زندگی می کنیم، الان که این نامه را می نویسم مدت یک هفته می شود که پدرم مفقودالاثر است، نمیدانیم کجا هست، تنها من و مادرم، در خانه هستیم که مادرم شبها و روزها کارش شده گریه کردن، و می گوید: همه چیز دروغ است، آنچه خمینی می گفت و آنچه الان خامنه ای می گوید، همه دروغ است، همه اش تبلیغات بوده است، ما که از دست دشمنان، و گرسنگی وفقر اقتصادی و فرهنگی به این کشور پرمدعا، که تبلیغات حمایت از مظلوم شان،گوش فلک را کر کرده است، پناه آورده ایم ما نیامده ایم برای همیشه اینجا بمانیم، اماالان مدت یک هفته می شود که شنیده ایم، پدرم را در فلکه زندانی کرده است، به جرم اینکه کارتش را بهمراه نداشته است، ما هرروز در این زندان گوانتامو می رویم، ولی مسولین آنجا هیچگوه اخلاق انسانی و اسلامی ندارند که هیچ، بلکه با هزاران توهین وتحقیر رو به می شویم، حتی ما راکتک زده اند، می گوییم آخر پدر ما مدرک اقامت دارد ولی آنوقت پیش خودش نبوده است، الان ما مدرکش را آورده ایم، یک روز یک سرباز بظاهر دلش بحال ما سوخت، و مرا گفت بیا داخل این اتاق، وقت من رفتم، ابتدا مرا در بغل گرفت، و از صورتم بوسه برداشت، و سینه هایم را می مالید، ولی من با مشت و لگد او را می زدیم، وصورتش را با چنگ خونی کردم، ولی او رفت به مقام بالاترش، از من شکایت کرد که مراتوهین کرده است، و آنان نیز آمدند مرا چنان کتک زدند که خدا می داند الان تمام پشت و پهلویم درد می کند، آنان حتی، این مقدار حق را هم بما نمیدهند، که از پدرم مان یک احوالی بگیریم که آیا زنده است یا مرده است؟

 می خواهیم بگویم جناب خامنه ای رهبر حامی مستضعفین، هیچ میدانی در مملکت علی گونه تو، و در دولت کریمه احمدی نژاد چه ها که بر سر ما نمی آید، آیا به نظر شما توهین به یک ناموس شیعه و هزاران حق کشی های دیگر، فردایی نخواهد داشت، اگر آیات قران برحق است، باشد، شاید روزی برسد که حق کشی ها هم مورد سوال قرار گیرد حرف های گفتنی خیلی زیاد است ولی من بیش از این طاقتش را ندارم. 

منبع: وبلاگ گروهی افغانستان

پارسی بلاگ خیلی دیر باز میکنه... تو همین بلاگفا ادامه بدم بهتره... www.yaasamin.blogfa.com


نوشته شده توسط : یاسمین

نظرات دیگران [ نظر]